vrijdag 30 januari 2015

hoe volg je mijn blog?

Hallo allemaal,
er zijn toch nog vragen hoe mensen mijn blog kunnen volgen dus hierbij nog even de omschrijving:

Aan de rechterkant in mijn blog heb je kolommen om deel te nemen aan deze site (blauwe balk met witte letters) er staat nu dat ik 12 leden heb.
Rechts boven dat balkje staan 2 blauwe vierkantjes door elkaar heen,
daar moet je op klikken, en dan op het blokje "volgen".
Dan op "deze blog volgen"
en daarna nog op "klaar""
Dit zijn de stappen wat je moet doen en dan gaat het hopelijk lukken.
Succes, Groetjes Brenda
Fijn weekend allemaal

8 opmerkingen:

  1. Wat een opstartproblemen kun je dan hebben he? Ik schakel onze oudste zoon altijd in. Die heeft toendertijd als verjaardagskado ook mijn blog voor mij gemaakt als verrassing. Zo leuk vond ik dat.
    Gelukkig heb ik me al kunnen aanmelden bij je. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend schattig hondje heb je!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Brenda,
    Leuk dat je je aangemeld hebt op mijn blog, ik wens je van harte welkom en hoop dat je plezier aan mijn blog beleefd. Ik heb me inmiddels ook bij jou aangemeld
    Wat ook nog een manier van aanmelden is: als je op je dashboard aan de linkerkant je leeslijst hebt, staat daar boven "toevoegen" Dan kun je het webadres van het blog invullen en op volgen drukken en dan ben je ook aangemeld.
    Je hebt daar een mooie hond rondlopen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je toch een kleine schattige deugeniet rondlopen .
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is me nu gelukt. Wel via de leeslijst. Ik kon die blauwe blokjes echt niet vinden.Fijn weekend! Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom Brenda in blogland....ik kom via Eefie...en meld mij natuurlijk bij jou aan...ik zie al leuke dingen voorbij komen en wat een schattig hondje heb je...lieve groet van Marjon (MJ-House)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ps kan me even niet aanmelden via google friend connect...dus ik doe dit op een later tijdstip nog eens proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik heb geprobeerd mij aan te melden maar krijg ook...
    Onze excuses...

    Uw verzoek kan niet worden verwerkt. Probeer het opnieuw of kom later weer terug.
    dus ik probeer het een andere keer...
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen