maandag 23 maart 2015

een aanvulling op mijn vorige bericht

Mijn vorige bericht ging over de oude gebinten, hier heb ik nog wat detail foto's van gemaakt:








Ik moest zondag ochtend goed naar de balken kijken van mijn man of ik zag dat er wat veranderd was, ik goed zoeken natuurlijk en toen zag ik dat hij op de balk H Hartje B had ingekrast haha ik moest er zo om lachen.
ergens anders op die balk stond ook al een kruisje ingekrast maar dat zat er al in toen we de balk kochten.
Als dit geen echte liefde is......
Fijne week allemaal,
liefs Brenda en een pootje van Rembo


12 opmerkingen:

  1. Dat is ontzettend lief gedaan! Kleine dingen kunnen een groot verschil maken.... en dat is hier zeker het geval!
    Nog een fijne dag,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nou eens romantiek! Wat lief.....

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verandering! Het is echt heel mooi geworden, prachtig afgewerkt. Je man kan er wat van hoor! Koesteren zoiets ;-)) Dan maar even stof happen van de white-wash, haha. En wat lief zo'n hartje...smelt, smelt...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn de balken mooi ingepast in de muur en... wat een leuke romantische man heb je hihi!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet alleen een handige man maar ook een romanticus . Dit is vereeuwigd voor altijd.
    Mooi hout hebben jullie uitgezocht .
    Groetjes
    Christel ,Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oude blaken die nieuwe geschiedenis maken in jullie huis.
    Je man heeft het goed gedaan, zo ging het vroeger toch ook, in iedere oude boom in het bos kom je wel een hartje tegen:)

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een hele verandering zeg! En wat een romanticus is die man van je...

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is echte liefde!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige balken Brenda! En wat een lieffie die man van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief en romantisch!! Houden die man en nooit meer loslaten!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig die oude balken! romantisch is die man van jou :-)
    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen