zaterdag 14 maart 2015

oude metalen waterkruik

Ik was weer eens aan het zoeken op internet naar een mooi item voor in de kamer.
Ik heb ook al een grote houten bak, alhoewel ik in het begin even twijfelde over de afmeting ben ik er nu heel blij mee.
Dus heb ik weer naar een groot item gekeken en dit is het geworden:
Met dank aan Carola van www.landelijkensoberwonen.nl die me weer super geholpen heeft.
Carola, nu heb ik al 2 keer zo een groot item gekocht bij je en het staat super in huis.
Mijn huis heeft gewoon een standaard afmeting, ( en is dus niet groot :) en met deze grote spullen geeft het een mooi effect.
Ook Rembo moest natuurlijk weer even checken wat er in huis kwam, alleen zat hij  vast met zijn kop in de kruik wat een sukkel he haha



Ik heb ook nog even een nieuw bosje tulpen op tafel gezet om de lente maar in huis te halen want buiten is het nog knap koud brrrr


Iedereen een heel fijn weekend, liefs Brenda



14 opmerkingen:

  1. Wauw mooi de grote metalen kruik!
    fijn weekend,
    lieve groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een hele mooie aankoop, Brenda. Hihi, die Rembo...gelukkig dat hij zijn hoofd er uit heeft gekregen!

    Ik wens je nog een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Brenda!
    Heel goede keus idd om grote items te kopen voor in je huis! Dat geeft een groots effect!
    Mooie keuze!
    EN... er komt weer beter weer aan. ;-) want we zijn een beetje verwend he? Het leek vandaag meer november..

    Groetjes van Priscilla
    diybypepris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een mooie kruik, Brenda. Stiekem zit ik ze ook te bekijken, maar nog zonder echt resultaat.
    Maar ik vind ze wel erg mooi.
    En die Rembo...o..o...maar ja , je moet toch weten wat het vrouwtje nu weer heeft gedaan en kijken of het een mooi speeltje is.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kruiken zijn het he. Ik heb mezelf beloofd dat ik het volgende salaris er ook 1 bestel ;) geniet van je mooie spullen.

    Liefs,
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kruik staat geweldig in je in interieur!! Zelfs Rembo is er nieuwsgierig naar! hahah Liefs Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél mooi Brenda je kruik....prachtig vind ik dat ... ik heb er ook één
    maar die vond ik op een rommelmarkt heeft wel een iets andere vorm,
    ik kocht ook zo'n bak...was er al een tijdje weg van en nu toch de knoop
    doorgehakt...haha...hij is nog onderweg héél benieuwd ...
    geniet van je prachtige interieur
    fijne zondag nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat moest ik lachen , jouw hondje met zijn kopje in de kruik , gelukkig is hij eruit geraakt , echt een deugeniet hé.
    Ik heb ook een kruik besteld en hij is onderweg naar ons huisje , ik ben dan ook benieuwd .
    De jouwe heeft een mooie kleur.
    Fijne zondag
    Groetjes
    Christel ,garcysplace

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Brenda, je kruik is heel erg mooi. En je bent inderdaad goed geadviseerd door Carola.
    Wat een mooie webshop heeft ze he. Ik heb er net weer een kijkje genomen en heb alweer veel moois gezien. Zodra mijn portemonnee het toelaat ga ik toch ook maar eens iets bestellen bij haar :)

    Fijne zondag nog!
    Lieve groetjes,
    Sanny (sanny's Life)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie spullen heb je gekocht zeg: ja groot kan dus ook in een kleinere kamer. Dat staat wel stoer bij jou!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi allemaal Brenda ...mooie blog ook ..ik ga je volgen liefs Ria..x!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stoere kruik. Ook Rembo is er door aangetrokken (net als veel bloggers zo te lezen, hihi).
    Grote items geven idd meer rust dan allemaal kleine spulletjes in een kleinere kamer. Het ziet er gezellig uit bij je.
    Fijne week!
    liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kruik staat daar mooi Brenda! Gekke hond haha ;-)

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kruik Brenda, en die takjes er in vind ik heel mooi gedaan, een mooi contrast tussen stoer en teder.
    En Rembo moest eens kijken of er iets in zat, wat schattig :-)
    Nog een fijne dag,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen