zaterdag 28 februari 2015

gezellige woonwinkel in Bennekom

Vandaag kon ik het niet laten en heb weer even bij mijn favoriete woonwinkel binnen gekeken, het Woonrijk in Bennekom.
Gezellig met de eigenaresse Esther gekletst en natuurlijk ook weer wat moois gekocht.
De magnolia takken zijn al best ver uitgebloeid, ik mis toch een beetje groen in de vaas dus heb ik een hele mooie kunst groen tak er tussen gezet.

De houten vijzel op tafel heb ik gekocht bij Patricia van huize vizzini, ik ben er heel blij mee het staat zo mooi op tafel.

Ik heb ook nog een mooie plank meegenomen die ik achter de grijze spulletjes heb gezet, dan komen ze nog mooier uit bij de kalkverf muur.


Ook is er nog een vogeltje binnen gevlogen......
nee hoor deze is van beton :)
De houten bak heb ik weer wat aan veranderd, er zitten nu konijntjes in en een nestje met eitjes, we gaan weer richting pasen dus dan doet de bak er ook aan mee.
 

En nog even heerlijk met de hond naar buiten geweest, als het zonnetje schijnt zit hij te piepen voor de deur dat hij naar buiten wil, tja dat kan ik me voor stellen.
Een heel fijn weekend allemaal,
liefs Brenda

10 opmerkingen:

  1. Ik ken deze winkel niet, maar ik hoop het te onthouden...mocht ik er een keer in de buurt zijn. Mooie combinaties heb je in huis gemaakt, ik vind de bak ook super.

    Het was vandaag heerlijk weer voor een wandeling, geen wonder dat de hond graag naar buiten wilde.

    Fijn weekend nog! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je favoriete woonwinkel dicht bij te hebben, dan kun je er net even wat vaker binnen wippen.
    Je voorjaarsbak doet al verlangen naar mooie temperaturen, vandaag leek het echt wel voorjaar, alleen in de wind viel het nog wat tegen.

    Mooi weekend, lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Brenda,

    Goed opgelost met het houten blad achter je grijze spullen zo komt het inderdaad mooier uit bij de muur!
    Lekker genoten dus van het weer groot gelijk!

    Hartelijke groetjes,
    Priscilla
    diybypepris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd fijn om mooie spullen tegen te komen om je huis in geheel eigen stijl te verfraaien,ben normaal niet van de nep takken of bloemen maar deze groene maakt het geheel in de stoere pot weer fris en levendig.

    Fijne zondag,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd zo leuk als je weer nieuwe spulletjes hebt gekocht om je huis mee te decoreren. Gezellig hoor.
    Fijne zondag!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk om wat anders neer te zetten mooie aanwinsten!
    Fijne dag,
    lieve groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brenda héél mooi spulletjes heb je ... die vijzels
    zijn toch prachtig hé...
    héél fijne zondag
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om weer wat nieuwe spulletjes te hebben om dan te veranderen in huis: die vijzel vind ik wel heel mooi! En in de winkel van Esther kom ik ook wel: jaren geleden, toen ze haar winkel nog bij huis had, heb ik een franse picknicktafel bij haar gekocht. Ik ben er nog steeds heel blij mee!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi hoe jij alles plaatst en combineert, de grijze en warme houttinten passen mooi bij elkaar.
    En de paasaccentjes in de bak zijn prachtig!
    Genieten van het zonnetje buiten, dat vond Rembo natuurlijk ook heel leuk :-)
    Heel mooie foto's Brenda!
    Fijne nieuwe week,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Brenda,
    Ik kwam er juist net achter dat ik helemaal nog niet jouw blog in mijn sidebar had staan, dus dan mis ik al jouw stukjes... Ik ga nu even teruglezen bij je hoor. Je spullen zijn weer heel erg mooi. Ik vind de combi grijs en verweerd hout heel erg mooi altijd...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen